Paradise..

..Hotel förgyller mina tisdagskvällar nu för tiden.. Det är så jääkla bra!!

Annars idag så vakande jättesent, skitförbannd för att telefonen ringde heeeela tin.  Men lika bra att kliva upp då.
Såg att familjen glömt att ställa in smöret och osten i kylen så då blev jag mer arg.. Det såg ut som att det varit krig i köket också så jag ställde mig och städade där sen tog jag resten av nedervåningen också. Kollade på tv sen lagade jag middag, det blev öring och qinoa:).. skitgött!

Såg på Gladiator inatt när jag skulle sova också, grinar varje gång på slutet. Det är ju så jäkla mäktigt så ojojoj.

Nej nu ska jag välja film sen sova:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0