Rise and shine

I morse klev jag upp kl 10.00 drog på mig kläderna och gick runt sjön:).. Usch va tungt det gick idag, men det känns ju så skönt nu efteråt.

Köpte en ny vinterjacka igår, halva priset.. den hade gått på 2500 och det känns lite väl. Jag behövde verkligen en ny jacka då min var inne på tredje året nu och inte är så varm som jag och min frusna kropp behöver. Jag ska till Bydalen i morgon och åka skidor så då behövs en jacka:).

Haha jag älskar Big Brother reprisen, kollar ju på det varje kväll nu. Danne är så jäkla skön när han stoppar fingrarna ner i pastan haha jag dör ju av skratt varje gång det visas hah:P.

Nej nu blir det duschen sen kanske jag ska iväg och köpa nya skidbrillor så man är snyggast i backen i år också ahha:P

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena bruden!



Hoppas allt är bra!

Har en ny utmaning till dig, du hittar den på min blogg... alltid bra att finna om man har lite att göra ;-)

kraaam

2009-03-15 @ 16:54:21
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0