Sjukling

Idag har jag vart sjuk i 7 dagar.. det är inte helt okej. Jag var ju såhär sjuk runt nyår också så jag vette tusan vart immunförsvaret gått och gömt sig.
Har iaf inte gjort mycket den senaste veckan, vila har stått högst upp på listan men det verkar inte hjälpa ändå.

Jag var iaf på Lindex igår och hittade 2 skitsnygga klänningar, köpte dock bara 1 då plånboken är lite tunn just nu.
Är iaf jättenöjd med klänningen jag köpte, den är så sjukt snygg!

Jag har hunnit med att kolla på nya avsnitt av OTH och Gossip Girl.. det är ju så jäkla bra. Hade tänkt att dra hem en massa filmer nu så jag har ngt att fördriva timmarna med. Borde också städa lite men det är ju så tråkigt så det kommer ju i sista hand.

I morgon åker jag till Ullånger och lämnar lillebror hos Niklas eftersom han ska praktisera med honom några dagar.



Over and out


Tänker på dig!! Du vet att jag finns för dig, alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0