"Det där är en sån där typisk tjej som...

Yran 2008 försvann lika fort som den kom. Självklart åkte jag hem för att delta.

Pappa skjutsade mig till bussen på tisdag efter jobbet, när jag kommit till Bjärtrå märker jag att mobilen inte är med mig utan den hade jag glömt i badrummet... ringde mamma från pappas mobil och sa vilken tid hon skulle hämta mig vid bussen.
Pappa skickade upp mobilen med bussen dagen efter så jag fick den vid halv 12 på onsdag.

Tillbaka till tisdagkväll.
Bestämde med tjejerna och Micke att vi skulle ut så jag mötte upp dom nere på stråket vid 22.30 tiden. Strax efter 12 skulle vi ut från öltältet så stannade vi och snackade med Danne som stog vakt. Självklart kom nån jäkla brud och spydde ner mig! Var så förbannad/ledsen/äcklad och allt man kan va på samma gång, ringde Mats och han kom och hämtade mig på en gång så det var bara hem kasta in kläderna i tvättmaskinen och sen hoppa in i duschen. Kände mig inte ren efter en kvarts duschning så jag duschade en gång till.

Några tabbar.

Resten var sjukt roligt, har haft det grymt hela veckan och jag längtar tillbaka så jäkla mycket.
Presidenttalet var grymt som alltid... Jämtland, jämtland jämt och ständut! ahhaha

Köpte ny tröja också. Sen när vi åkte tillbaka till Ullånger så spillde jag kebabsås över hela så jag har varit och köpt vanisch idag så jag ska tvätta den så det inte blir en massa fläckar.. Skitsnygg är den iaf:)

.......skriker och grinar när Johnny slåss!!"(citerat av bror Niklas)

Over and out puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0