Fel dag

Jag var helt säker på att det var idag jag skulle hämta mamma Mats och Dennis på flyget så jag ställde larm, och soom för det mesta vaknar jag innan larmet ringt. Jag ringde mamma och tänkte höra om dom var på arlanda. Mamma svarade och lät så nyvaken så sa hon att hon låg i sängen på Rhodos. Jag trodde att hon skämtade men då var det jag som hade tagit fel på dag:/
Typiskt mig.. kunde inte somna om heller så nu har jag avrit vaken sen 8 och har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Funderar på att ta en promenad eller åka på gymmet och köra hårt i nån timme. Någonting i träningsväg måste jag iaf gör för nu är det verkligen dags för en uppryckning. Jag trivs inte alls med hur jag ser ut nu ochdå är det ju bara en sak som gäller. Träning!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0