Inspiration

Jag känner att jag behöver en nystart, jag behöver lite inspiration och jag behöver ta tag mig själv och börja göra ngt.
Jag hoppas verkligen att jag får jobb nu när jag flyttar hem så jag kan få en lägenhet och börja om på nytt.



Det är nu eller aldrig, det är allt på ett kort
Att det är nu eller aldrig gör steget för stort
Det ser ut som jag får vänta för evigt för att få nånting gjort.

Har 5 arbetsdagar kvar nu sen blir det hemflytt till Östersund igen för er som inte visste det.
Tråkigt tycker vissa, skönt tycker andra. Jag känner att det är rätt för stunden men jag får se vad det blir nu längre fram. Fan att det ska vara så jäkla svårt att hitta lägenhet i Östersund, finns inga hyresrättet. KOllade hur jag låg till i bostadskön och jag ligger på runt plats 200 i kön av ungefär 400.

Känns som att om jag köper en lägenhet kommer jag att bli fast där och det kanske jag inte vill.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0