Måndag 1

Nuså har jag rätt dag framför mig. Familjen anländer om ca 40 minuter på Frösön, jag ska åka och hämta dom alldeles strax.
Jag ska även på regestrering idag på utbildningshuset på Frösön för min mattte b kurs, det ska bli roligt och jag hoppas att vi blir ett skönt gäng som ska plugga ihop. Får se hur jag ska lägga upp det hela, jag funderar på en intensiv kurs men om jag ska jobba måste jag ta en distans eller kvällskurs. Ska prata med lärarna där för dom verkar bra som tusan på att coacha så det blir rätt upplägg för rätt person.

Jag och Zandra ska gå och kika lite på stan idag bestämde vi oss för igår, får se hur vi gör eftersom vädret inte är så inbjudande idag. Det har regnat hela natten och det ska vara 9 grader idag. Jag glömde självklart tvätten ute inatt så jag plockade ner den och hängde den på ställningen under taket på altanen istället. Vill att det ska bli tort snart så jag kan plocka ihop allt för nu kommer resten av familjen att ta upp tvätt stugan med all deras smutstvätt från Rhodos.

Nej nu måste jag åka och hämta hem familjen.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0