Torsdag 4

Jag brukar ju skriva superlånga inlägg och jag vet att dom är lite jobbiga att läsa så idag tänkte jag prova på ett kortare:)

Jag har hemstudier idag, jag är inte bra på hemstudier, Jag sitter ju här nu, och snart kommer jag säkert sitta i fåtöljen framför SATC boxen. Det är så mina hemstudiedagar spenderas... Illa som fasen, men grejen är den att jag känner mig lite stött när folk säger till mig att; jaha.. hur går det då när du har hemstudier? det kan ju inte hända så mycket då, jag känner ju dig hehehe.
Jag känner ngt slags behov av att försvara mig även fast jag vet att det är sanningen. Senast igårkväll sa Jim dom orden och jag känner hur han träffar, men då måste jag bara påpeka att i måndags och tisdags överträffade jag mig själv och pluggade på jäkligt bra hemma, och idag är ju egentligen en skoldag inte hemstudiedag men eftersom lärarna hade ngn kursdag så får det bli att slita hemma istället. Så jag kan stolt försvara mig;)..

Annars har jag lite ont i halsen som jag har tänkt gå ut i köket och bota med varmt te.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0