Just shoot me

Risig, risigare, Gabbis!
Precis så känner jag mig nu. Kom hem halv 1 i natt, borstade tänderna och la mig... somnade inte förrän efter 2 och klev upp kl 8 så jag känner mig väl inte på topp direkt. Och det känns så sjukt jobbigt att jag ska köra till Ullånger efter jobbet, i mörkret, själv! Men det ska man väl också klara av.

Bilen är ju iaf varm nu när jag ska ut och sätta mig så jag är hyfsat nöjd!

Igår hände så mycket på jobbet, vi skrattade sönder totalt i fikarummet på sena rasten..
Sen när vi hämta upp Christinas kille och skulle släppa av dom höll jag på att skratta ihjäl mig.. skrattar fortfarande. Och skrattade hela vägen hem. Haha sjukt kul.

NU håller jag och försöker att packa lite, men det går väl inte sådär skitbra kan jag meddela, hittar som vanligt inte tillräckligt med strumpor och trosor.. Kom och hjälp mig leta nån?!

Lyssnar på Life is a highway, non stop nu ahah.. Vilken sucker man blivit.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0