Bakisdag

Ett test för dig som har tråkigt:
80 frågor om dig:

1. Fullständigt namn? - Gabriella Ida Maria Nylén
2. Exakt ålder? 19 och lite till
3. Vart bor du? - Östersund
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Mats, Dennis och Martin
5. Husdjur? - Inga
6. Färg på ditt hus? - Rött med vita knutar
7. När är du född? - 1989-09-22
8. Klass? - Jobbar
9. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten i år, 2008
10. Något jobb? - Ja
11. När gick du upp i morse? - Första gången vid 4 sen klev jag upp 10
12. När ska du sova ikväll? - Hoppas det blir tidigt, känner mig så sliten
13. Duschat idag? -  Nej men ska snart
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - ......
16. Vad har du ätit idag? - Nudlar haha
17.
Dagens klädsel? -  Trosor och en tjocktröja... ska väl klä mig snart,
18.
Dagens smink? - Inget
19. Dagens sötnos? - Vet inte
20.
Dagens roligaste? - Dennis var skitförbannad för att nån stängt igen hans dörr, sen när han skulle öppna gick handtaget sönder så han inte kom ut haha.
21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst? - Räknar inte.
23. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen
24. Vem pratade du med i telefon senast? - Jim, men jag sov väl mest hela tiden
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Kan inte skriva, dete var för personligt..

FAVORIT :
26. Film? - Million dollar baby kanske
27. Låt? - Just nu är det, gonna be somebody - nickelback
28. Mat? - Potatis i alla former, men helst kokt.
29. Dryck? - Kaffe på jobbet
30. Färg? - röd, grå, svart, brun
31. Stad? - Vet inte riktigt.. har ju inte varit på så många ställen men jag vill åka till new york
32. Land? - Finns ju så många
33. Ämne i skolan? - Psykologilektionerna med Pecka var grymma.

SENASTE :
34.
Personen du tänkte på? - Hur ful Danne var i sin utklädnad igår ahha
35. Gången du spydde? - Ja sist jag avr hos Magda ahha usch
36. Gången du grät? - Nyss, kollade på världens snyftfilm på Hallmark
37. Pizzan du åt? - Hos pappa när jag var där sist.
38. Gången du var i Göteborg? - Det är några år sen nu.
39. Gången du var i Stockholm? -  Förra året kanske det var
40. Gången du var full? - Några timmar sen
41. Gången du var hög? -  Aldrig varit
42. Personen som såg dig gråta? - Mamma och Mats

ANTINGEN ELLER :
43.
Svart eller vitt? - Svart
44. Hund eller katt? - Hund
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda
46. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
47. Hångla eller ha sex? - Båda:P
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - ingen av dom
49. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
50. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother
51. Har du svart hår eller blont? - Jag har brunt
52. Har du blåa ögon eller bruna? - Mest gröna med lite brunt i
53. Choklad eller lakrits? - 5050
54. Göteborg eller Stockholm? - Vet inte
55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
56. Coca cola eller fanta? - Coca Cola
57. Pizza eller kebab? - 5050
58. Randigt eller prickigt? - Både och
59. Älska eller älskas? - Både och
60.
Leva eller dö? - Leva


ANTAL :
61.
Personer du älskar? - Kan inte räkna
62. Personer du hatar? -
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Ingen aning..
64. Glassar du ätit på en dag? - Ingen aning, men det är säkert många
65. Gånger du ätit kött? - Mest varje dag
66. Gånger du haft minnesluckor? - Några gånger
67. Gånger du varit hög? - Ingen alls
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Några gånger

VEM
69.
Ska du träffa imorgon? - Vet inte, familjen..
70.
Sjöng du senast för? - Haha ja det var väl för folket på förfesten igår.
71. Hade du senast en msn konversation med? - Linda
72. vill du kasta en sten i huvet på? ingen!
73.
Förtjänar att dö? - Ingen

VAD :
74.
Gör dig glad? - Mycket
75. Gör dig ledsen? - Mycket
76. Vill du helst göra nu? - Åka till USA med Linda
77. Vad vill du ha nu? - Pengar
78. Önskar du dig i julklapp? - Glasen från indiska, pengar, satc boxen, 3 säsongen av baywatch.. ja en massa..
79. Längtar du till? - Att fira nyår med Jim
80. Ångrar du i ditt liv? - Inte mycket faktiskt.. Det är slöseri med tid att ångra saker.


Kommentarer
Postat av: Maglan

På tal om glass gabbe! Kommer du ihåg på videvägen när mamma å stefan köpt glass av glassbilen. Sånna där godisar. Fanns massa olika smaker. Vi kunde ju ffs äta hur många som helst :P

2008-11-01 @ 18:22:32
URL: http://magdalenaa.blogg.se/
Postat av: gabbis

haha nej det kommer jag inte ihåg:P Men när amn var liten åt man ju för livet.

2008-11-02 @ 10:36:46
Postat av: Linda

haha, kul att din favoritmat är potatis xD värsta lillhåkan ju, haha:P



och vi ska till USA, jag hoppas jag och stina åker till norge nu så jag kan kolla upp lite ;)

2008-11-12 @ 15:47:53
URL: http://saygoodnightandgo.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Haha jag vet, men i loooove it:D.

JA ge mig USA NUNUNU!!

2008-11-14 @ 09:05:04
URL: http://nattoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0