Det går bra nu

Jobbet går bra, men jag tror jag sovit på tok för dåligt i natt och varit stressad som fasen för jag fick skitont i huvudet och sen började jag blöda näsblod(hjärnblödning kanske ahha) Nej men det blir en tidig kväll ikväll. Ska se på greys och sen sova. Börjar halv 8 i morogn också så det är upp kl 6 som gäller, ska hämta upp brudarna också så jag måste köra genom stan.

Iaf så var jag på gymmet och tränade idag, har fått så ont i ryggen... när jag kom hem var det fullt med snö:):)
Och jag ahde 2 missade samtal och ett meddelande fanns i röstbrevlådan. det var från ett jobb jag sökte och dom ville att jag skulle börja, otur för dom att jag redan fått ett. Nej men han sa att han skulle ta kontakt med mig i slutet av november, då mitt nuvarande jobb bara håller på till dess om jag inte får förlängning för dom var jätte intresserade och ville verkligen ha mig. Jäkligt skönt faktiskt.

NU ska jag torka håret sen Greys.

Over and out Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Va bra om du får jobba där längre:) Pengar på Kontot;P

2008-10-29 @ 22:51:55
Postat av: Gabbis

Ja mend et blir ju pengar på kontot om jag börjar på Neras också;)fuckyeah

2008-10-31 @ 19:12:31
URL: http://nattoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0