Så jävla pinsamt

Min mamma är så jäkla rolig:P. Hon älskar klippet från skansen med dom två fjortistjejerna som säger så jävla pinsamt hela tiden. Mamam går och säger det till allt nu.

Vi åkte på bio nu ikväll och såg Rally Brudar, skitrolig film. Men så kommer det en familj och sätter sig bredvid oss, plockar upp en påse hemmapoppade popcorn och flaskor med vatten... Mamma och jag i kör "så jävla pinsamt", Mats bara skrattar och sen drog dom några historier om när dom vart på bio, och speciellt om gången dom var i Härnösand hahah va höll på att knäcka oss totalt i salongen. Mamma skrattar sällan så hon gråter men nu kunde man inte få stopp på henne;) ahhah.

Nu ska jag inta sängen. I morgon ska jag och Linda kolla på jobb/bostad i Norge:D

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0