Vänta ut

Fan va jag blir förbannad på alla som försöker styra mig och bara klagar på allt som dom itne har ett skit med att göra.

Fredrik ringde nyss och vi satt och snacka så sa jag att det var skönt att komma hem och få sova i min egen säng i natt.. Och då hoppas han självklart på mig med att jag måste ta och släppa det och flytta hemifrån osv.. Han är så jävla dum i huvudet ibland, bara för att han ahr haft det så jäkla bra med jobb och inkomst så sitter ju itne jag i samma sitts som honom.

Jag behöver inte flytta hemifrån och jag ser ingen anldening att skaffa en lägenhet när jag vill ut och resa. Ska min lägenhet bara stå tom då i 3 månader bara för att väskorna ska stå på bron när man är 18 eller vad fan är meningen?

För det första så har jag ingen fast anställning och fast inkomst som gör att jag kan flytta till en lägenhet, och för det andra så finns inga hyresrätter i Östersund. Jag trivs att bo hemma och har gjort det i 19 år och vad gör det då om jag ´bor hemma några månader till och inte skaffar en lägenhet här i stan?. Om jag har tänkt att åka till Norge några månader och jobba sen ut och resa? Nej men självklart ska man ha en lägenhet stående, bara för att liksom.... och självklart ska jag ha råd med det.
Köpa en lägenhet för över 300 tusen och sen bli fast i den här stan? Jag vet ju fan itne vad jag vill med mitt liv!

Fan va arg jag blir på alla som klagar på att jag bor hemma, jag är nyss fyllda 19 år och har jobb nu inom en begränsad period? Varför ska det vara sån jäkla stress? Jag bor skitbra till i stan och om jag ska börja plugga sen och vill at en utbildning här i stan så är det väl en skitbra möjlighet att få bo hemma så man inte får ett så jäkla saftigt studielån?

Nej bara fär att jag blir så jävla less på alla som klagar ska jag bo hemma till familjen flyttar ut för att dom blir så less på mig!

OVER AND OUT!!!(skönt att få ventilera lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0