Work/utgång

Yes, jobbet flyter på men världens bästa arbetskompisar. Trivs så jäkal bra med tjejerna alltså!. Vi sitter/står och snackar en massa skit medans vi jobbar och har jätteroligt faktiskt.

Ikväll blir det utgång, Ida från jobbet tyckte att jag skulle haka på dom ut men jag ska på inflyttningsfest till lena och Andreas så vi skulel ses senare på krogen.. hade lite svårt att få nån att vilja följa med ut ikväll av mina kompisar men Nicke var på som vanligt så han fixade VIP-biljetter på o´learys så det blir dit på "förfesten" sen kommer allt folk:) Kommer bli grymt ikväll! Känn pepp, pepp,pepp.

Så nu sitter jag fixad och klar och väntar på att Emma ska höra av sig när hon och pöjken åker hemifrån så ska vi träffas vid Lenas lägenhet. Blir mys där till 22 när jag ska möta upp Nicke och grabbarna på stan, sååå ni som vill träffa mig ikväll vet ju att jag finns på Larrys efter 22:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0