Värdelös

Du vet väl om att du är vääääärdelös..

Det är precis så det känns nu. Det är så jäkla jobbigt att få avslag från jobb nu så jag vill bara gräva ner mig.
FAAAAAAAAAAAAAAAN!

Känns som att det inte är nån mening att söka för jag får ändå ingenting, alla runt om mig får jobb åt höger och vänster och kan välja vilka dom vill ha men jag får fan inte ens 1.
Jag måste ju vara totalt ointressant alltså.
Hur länge ska det hålla på såhär? När kommer mitt bra flyt?
Antagligen aldrig!
Jag vill också vara född p en räkmacka eller ett bananskal, men det verkar ju som att man inte kan välja.

Ajja det är väl bara att fortsätta söka allt möjligt jävla skit som finns att söka.
Det är väl bara att flytta antar jag.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0