Jobbjobb

Igår på jobbet så började det hända grejer i systemet. Först hamnade vi hos Swedbank allihopa, sen hos Saab, vi hamnade på telefonbanken och sen blev det bara en massa telefonsvar och fel nr.. Sen så hamnade jag hos Polisen så då fick vi stänga av systemet och fixa för då hade ngt hänt med alla nr. Men vi fixade det ganka fort så kunde vi fortsätta.

Idag har jag sovit till halv 1, är så sjukt mör i kroppen, har ont överallt, huvudet, halsen och öronen så jag tror nog att jag måste stanna hemma idag, kommer ju göra ett så jäkla dåligt jobb annars så det är nog bättre att jag vilar upp mig och tar nya tag resten av veckan och jobbar söndag också.

Nej nu ska jag lägga mig igen och vila.


Massa pussar till min älskade lillasyster:D! Love ya!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Carro

Love you 2 :)

2009-02-11 @ 14:43:24
Postat av: Anonym

Sjysst, inga pussar till¨mig å julle :(

2009-02-11 @ 21:01:32
URL: http://magdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0