Wind of change

Nu när jag ändå håller på att göra en massa ändringar i mitt liv så tycker jag att vi lika gärna kan köra på. Jag funderar på att klippa av mitt långa hår som jag varit för less på nu ett bra tag, jag menar om jag skulle ångra mig finns det ju alltid löshår, right?
Vill inte klippa riktigt kort men bara ha nån cm längre än axlarna ist för det jag har nu som är längre än tuttarna, tror attd et skulle bli grymt faktiskt, slänga i en till toning av samma som jag ahr nu som jag blev riktigt nöjd med. Sen så kommer vi till det jag velat gjort nu i flera år, en tatuering. Carro tatuerade sig ju nu förra veckan och jag är så grymt sugen nu, har suttit och ritat en massa nu och skickat till Carro nu för att få höra vad hon tycker om det. Och hon ahr tyckt att det ser bra ut verkar det som. Vill att den ska vara på vänster handled iaf, även fast jag har klockan på den handen.. Men det löser sig. Bara jag får lite mer pengar, har ju iofs så jag skulle kunna göra det jag vill men skulle vara skönt att ha lite mera:)

Nu ska jag fixa käk till mig och Dennis innan jag drar på jobbet och han på fotbollsträning.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Linda

men boka tid nu iaf, så du har ett mål åtminstone, jag bokade ju min i december typ och det var ju ett tags väntetid, so do it ;)

2009-02-06 @ 08:56:36
URL: http://saygoodnightandgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0