Magkänlsan

Jag var så säker på att jag skulle klara det här, nu är jag inte lika säker längre..
Jävla magkänsla, den försöker säga mig någonting me jag kan inte tyda vad det är.

Känns som att jag har ett berg på mina axlar och jag förstår verkligen inte hur jag ska kunna få bort det. 

Varför gör du det så jäkla svårt för mig att tycka om dig, ju fler saker du gör destomer avstånd vill jag ta från dig.. Känns som att du gör det gör att jag ska ogilla dig men ändå försöker du krypa in under mitt skin och få mig att tycka om dig. Jag vill ju bara kasta ur mig all skit men jag kan inte för det finns någonting som gör att jag inte vill såra dig och det gör mig så jävla förbannad. Du borde egentligen inte ha det så jävla lätt, du borde få ta den här skiten och klara upp den själv, utan min hjälp. Vad jag än säger så är det ju alltid du som har rätt, och det är alltid skillnad när du gör ngt då har man aldrig någonting att säga till om för när du bestämt dig så är allt du gör så jävla rätt.
Jag fattar inte varför jag inte bara kan göra det, det behövs ju men jag klarar bara inte av att göra det.


Behövde bara få ur mig det här.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0