Hamnfesten

Yes då var man ledig i helgen och vi bestämde oss för att gå på hamnfesten. Patrik körde oss till Gottne, hem till Vibbe och Ida i fredags så förfyllan blev där, sen åkte vi in till övik och fortsatte där. Jag hade skitkul:P.. synd bara att det var skitdåligt med folk på plattan.. Kom väl hem kring 4 och somnade flera gånger i bilen, så jäkla skönt.

I Lördags åkte vi också till Gottne först och vi bestämde oss för  att spela brännboll och när jag skulle springa efter första slaget så sprang jag snett med foten så jag fick så jävla ont. Gick in och satt mig med Niklas, Vibbe och Robin. Sen kom alla in och då märkte jag hur min fot hade svullnat upp och jag kunde knappt gå eftersom det gjorde så jäkla ont då. Löken skjutsade in mig och Carro på akuten där jag fick träffa en läkare på en gång. Han sa att jag antingen hade nån bristning eller blödning i ledbandet i foten så jag fick bandage och kryckor som jag fick hoppa omkring på hela kvällen och jag måste fortsätta med det i några dagar.. Så jäkla typiskt mig.

Jím kom ju också. Så jäkla roligt, fasen vad jag saknat den grabben:). Ida kallade honom 10 poängarn och ju fler bra egenskaper med honom hon såg la hon på ytterliggare 10 poäng:P.. sköna jävel. Tråkigt att Jim vart tvungen att fara så tidigt bara, men som sagt så har han ju 2 veckor kvar att träffa mig på:).

Idag ska vi gå på minnesgudstjänst för Daniel, Henke och Robert.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0