Allrakäraste syster

Zandra ringde mig nu för ett tag sen och vi snackade i 2,5 timma om allt. Så kom vi in på Astrid Lindgren filmer och jag började som vanligt babbla om den här filmen jag såg när jag avr liten om en tjej som kryper ner i ett hål vid en rosenbuske och träffar en tjej där nere som hon kallas sin syster. Systern heter Ylva-Li och hon säger att när rosenbusken har vissnat är hon död..

Alla jag berättat det för säger att det måste vara Alice i underlandet men jag ahr alltid varit hundra på att det inte varit det.

Nu satt jag och kollade igenom på internet och jag hittade filmen jag menar!!! Allrakäraste syster heter den. Den är så fin!!!

http://www.youtube.com/watch?v=J0CeL3JTFzI&feature=related

Sen fortsatte vi prata och jag sa att jag tyckte att Bröderna Lejonhjärta var så fin.. men Zandra tyckte att det var lite bögigt hahaha, hon drog nån teori sen släppte vi ämnet.

Skulle bara tala om att jag äntligen hittat Allrakäraste syster efter flera års sökande.

Om nån vet vart jag kan få tag på filmen så får ni gärna berätta för mig:)


Over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gabbe! Kommer du ihåg barnprogrammet om hon som var typ hos sina kusiner men dom var jätte elaka mot henne och hon hade en liten docka som dom retade henne för?!

2008-09-16 @ 14:54:42
URL: http://magdalenaa.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Ja du menar; lortdocka,lortdocka.. den va? den här tjejn fick skit för altl och fick alltid diska, handla osv medans den andra var jättedum.

Jag försökte hitta den idag också men hittade inte:S

2008-09-16 @ 22:07:43
URL: http://nattoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0