Mustasch

Idag satt jag mig och kollade låtar på youtube, och jag kan inte sluta lyssna på mustasch -double natur och black city...
Kärlek på direkten.(svårt för vissa att tro, men det är min musik)

Jag har varit på stan idag och shoppat, blev en tröja, ett par jeans och svarta pärlörhängen eftersom mina gått sönder. fick allt för under 700 kr:) Nöjd Gabbis.

Sen åkte jag och köpte inflyttningspresent till Carro.. jagb är supernöjd och önskar mig samma sak när jag fyller år. Och killen i kassan var snygg (och det är sällsynt i den här stan) trevlig som fasen var han så jag avrt tvungen att flirta lite. Carro kommentera att hon tykte jag skulle ha gett mitt nr till honom istället för max-killen som såg ut som skit, och det hade hon ju iofs rätt i.. Per hette han:P.

Iaf så kom jag på att jag fyller år snart, nämligen 22/9 och jag hade helt glömt bort att det var så nära så nu har jag önskat mig SATC-boxen av mammsen så jag hoppas att jag får den.

Nu ska jag hälla i mig min Well´s vitamin defence så jag är pigg till helgen:)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0