Denna dagen ett liv.

Idag hade vi nationellt prov i svenska; vi skulle skriva en uppsats.
Lika duktig som vanligt tar jag fel på tiden och kommer sent en halv timme, men vad gör väl det när man har 5 timmar på sig. Av dom 4.5 timmarna som återstog när jag kom till skolan använde jag en och skrev 8 sidor, känns helt värdelöst att ens göra det men man måste väl.

Åker hem så har 3 snubbar och 2 kvinnor nån slags sammankomst på min gård så jag knappt kommer in genom dörren.
- ahaaa bor du här?
- eeeh JA!

Har gått en varv runt sjön nu, vädret verkar vara här för att stanna...Överlycklig nu!
En snubbe stannade mig och började snacka om poker:
- Tänk såhär va, att du vinner på poker du drar hem 10.000.000 när du spelar va.
- ahaaa
- Ja vad gör du med dom då?
- hmm, ja du verkar vilja svara själv?
-
Ja då går ju du och delar ut dom till dom fattiga såklart... det är så det går till här i världen serru!
- Japp så borde det vara.. ha en trevlig dag.
Så knatade han iväg och sjöng...(han var ju inte nykter så att säga)

(Oj vad hände nu? skriver allt med strl 47 utan att ha bytt...ajja whatever)

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0