Plugg

Den värsta sättet att vakna på är när man vaknar i panik över skolan?... Man vill inte tänka på skolan på helgen men skolan är en stalker!

Jag har hur mycket som helst på hög nu känns det som.
Jag ska:

- Hålla nationellt tal på fredag och det har jag inte börjat med ens
- Skriva en fördjupning om en psykisk sjukdom
- Skriva en fördjupning inom Filosofi(etik och moral) som ska handla om otrohet
- Samhälls uppgift om bidrag
- Plus att jag ständigt har matten som gnager

Just nu ogillar jag den som kom med idéen att vi skulle klämma in ett lov v18, allt hade varit mycket lättare utan lovet.

Men det är ju inte tid att vara lat nu med ca 45 dagar kvar i skolan.

Over and out/ Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0