All i want for christmas is You

Jag har laddat hem Mariah Careys julskiva som jag sitter och lyssnar på nu:)
Jag älskar verkligen julen och har verkligen fått till julstämningen här hemma nu. Ville inte gå från vardagsrummet igår när vi hade fixat granen och alla paketen osv, det är ju så jäkla mysigt.

Idag ska jag ner på stan och köpa lite grejer sen ska jag bara ta det lugnt och fixa lite. Gjorde glöggbollarna igår, dom blir ju så jäkla goda. Men vill göra mer julgodis, kanske ska göra en satts knäck till det går ju alltid åt.

Nu sitter jag och dricker brunkullans röda julte, och det är hur gott som helst!!! Jag råder er till att köpa det.

Blir lite julmatshandel idag också.. var på Willys igår men dom hade inte riktigt det som ska finnas på våran julbord.. Måste ju ha mjälloms tunnbröd och Nyhléns kalvsylta haha annars blir det ingen riktigt jul haha;)

Nu ska jag kila.

Over and out.Vår fina julgran:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0