dance forever my only one

Hahah mamma håller på att bli galen på mig;)..
Har fått hem Volbeats album Guitar Gangsters And Cadillac Blood och Nickelbacks nya, Dark Horse som är helt gryma båda två:P.. Lyssnar på högsta volym och det är inte så uppskattat just nu även fast mamma gillar sån här musik. Hon kom nyss och drog igen min dörr och stog och flinade i dörröppningen haha;).. Hon är grym min mamma.

Hon tycker iaf att jag ska gå och göra klart den där förbannade matten, och det borde jag ju egentligen också men jag orkar fasen inte och har inte någon motivation alls. Har max 6 dagar kvar så är jag färdig med matten sen och behöver aldrig mer tänka på den i hela mitt liv om jag vill. Det skulle vara så sjukt skönt. Men det tar ju lite tid för Gabriella att ta sig i kragen och göra det.

Nu ska jag gå ut och dansa lite för mamma så hon kommer igång med julstädningen:P.. måste upp på vinden och hämta ner lite julsaker. Jag har sån sjuk julstämning i kroppen.. resten av familjen är halvless på jul, men Gäääbbis kan inte tröttna på julen då det är mysigaste tiden på hela året.

Jag och Zandra var ju på julmarknaden på Jamtli igår, grymt mysigt var det:)...

Over and out..KOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0