Upp och ner,

Ut och in...

Det är mitt liv just nu, eller egentligen inte mitt liv men alla runt om krings liv. jag står i mitten och försöker hjälpa så gott jag kan men nu orkar jag inte mer, jag vill bara ha kuuul. Funderar verkligen på att hänga med Zara till Malaysia nu i Januari eller åka efter lite senare, det skulle vara så skönt och jag tror att det skulle vara bra för mig. Zara sa ju att vi kunde fixa jobb till mig där också så det var lugnt.

Iaf så körde jag Zara och Zandra bastukväll igår igen efter middagen, det blir storfylla ahha, hade skitroligt.. så vinglade jag hem där nån gång inpå småtimmarna.

Idag orkade jag inte umgås med någon, så jag kikade på Hankock, IronMan och Hulken med Dennis och hans kompis.. Somnade dock en sväng i fåtöljen så Dennis hoppade på mig lite så jag vaknade till.

Nu vill jag bara träffa JIM!!! Saknar min vän som förstår mig bäst.. är ju ett halvår sen vi träffades nu igen, tiden går så sjukt fort. Han är på svensexa nu ikväll uppe i Umeå så jag har fått finfina bilder.

Kan alla ge mig pengar i julklapp så jag kan haka på Zara nudå?

Efter jul tar vi tag i livet va:P?

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0