Onsdag

Idag vaknade jag tidigt av att Carro tände alla lampor i rummet(vi delar fortfarande rum eftersom jag inte orkat flytta upp på övervåningen än för er som inte visste)innan hon skulle iväg och lämnade dörren öppen. Jag låg i några minuter och svor för att hon hade stuckit iväg så innan jag klev upp och gjorde ngt åt det. Gick och kröp ner under täcket igen och somnade om, sen ringde telefonen som en jäkla tok och vid 12 klev jag upp och duschade, åt lite frukost, sen kom Carro hem igen och vi åkte på riverbird och kollade kläder. Jag köpte en jacka och en tjocktröja, riktigt nöjd faktiskt det gick lös för 240 kr:P.

Vi bestämde oss för att åka till Magda ikväll eftersom vi inte har ngt bättre för oss och ingen nappade på mitt förslag om bowling ikväll. Vi ska åka och äta på Kina innan vi åker dit också, så jäkla gott och länge sen jag åt det.

Nu ska jag börja packa ihop lite grejer som jag ska ha med till Kramfors eftersom vi kommer att ligga över där inatt. Kanske ska träffa Jim en sväng också men får se hur det blir med den saken:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0