Flytt

Nu har jag flyttat till pappa.
Packade golfen full i morse och åkte vid 9 tiden. När jag kom in i rondellen i sollefteå så dog bilen... jag försökte starta den men det var lönlöst så jag startade varningsblinkersen på en gång och la i friläge för att knuffa bilen av vägen och då började bilarna tuta!!! VAFAAAAN... trodde dom att jag gjorde det för att det var kul eller, folk är ju helt dum i huvudet. Jag blev så förbannad att folk inte tänker på att stanna och hjälpa ist. Drog iaf bilen av vägen och ringde pappa, han sa att jag skulle kika på en massa grejer men jag är inte så jäkla hajj på motorer så. En snubbe kom iaf förbi och han fick prata med pappa och kolla lite grejer sen så startade han den utan problem, vette fasen vad det blev för nåt jäkla fel alltså. Men det var generatorn det var fel på så jag körde hem och nu ska pappa fixa en ny generator åt mig i morgon.

I morgon ska jag och Carro till Härnösand för hennes kompisar tar studenten. Och eftersom pappa tar min bil på jobbet och fixar den så tar jag hans ner dit.

Håller på att bli sjuk också, hostar och snorar hela tiden. Studenten tog verkligen ut sin rätt måste jag säga, har varit så sjukt trött nu sen i torsdags och jag sover typ 12 timmar per natt... hoppas att jag blir bra tills på måndag när jag ska jobba, inte så kul att börja första dagen med att må dåligt.

Packade upp alla mina kläder idag, Pia och Carro hade rensat ur en garderob här nere så den fyllde jag. Caror och jag har huuuur mycket kläder och skor som helst nu. Våran toa ser ut som att 30 tjejer skulle bo här haha:P. Men det är det värt.
Vi passade på att möblera om lite på rummet också, vi kastade ut 2 fåtoljer och bytte ut dom mot 2 andra och tog ut soffan:P.. det blev skitbra.

Nu klagar Carro på att jag skriver så mycket så jag slutar nu.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0