Living the dreaaaaam!!

Fyfan vad jag älskar att ta studenten!!! Önskar att det aldrig tar slut... men det kommer det ju göra, tråkigt nog.

Igår var vi på marité.. vi började på österäng hela klassen, sen drog alla i klassen så jag och matilda stannade kvar med HPa och HPb:).. mycket trevligt.

När vi kom till marité skulle vi dansa, och jag har aldrig varit med om så jäkla mycket folk på det stället förut. Man kunde inte röra sig, inte dansa, ramlade en så ramlade alla.. och jäklar vad alla var svettiga hahaha. my gooood! Men jävlar va kul jag hade:D. Kvällen slutatde på istanbul city, där alla åt. Sen så skulle mamma komma och hämta mig vid 3 tiden vid videoteket, men självklart råkade jag skriva biostaden i smset så jag fick ju trava upp över stan så hämtade hon mig och Matilda:).. När jag kom hem väntade ett långt samtal med Jim, det var mysigt att prata med honom eftersom det var så jäkla länge sen vi pratade långt in på morgonen nu. Jag måste åka ner till jönköping och hälsa på han!!!! sakna.
Vi pratade iaf tills det tog stopp för mig och jag höll på att somna så då la vi på och jag somnade som en stock! NJUT!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför Dennis avslutning:).

puss och kram/ Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0