20 dagars!

Idag fredag är det inte mer än 20 dagar kvar till Studenten. Detta ska såklart firas och det blir iform av klassfest hemma hos Amanda! Sen blir det krogen.
Kommer bli en grym kväll som det alltid blir med den här klassen:)

För vi ska ta studenten, SHAAALALALALALALALA!!! WIOOWIIIOWIIIIOOO!!!!!

Party like a rockstar, nu börjar upploppet!


Quite a feeling, quite a relief, quite a mess.
Precis såhär känns det, så jäkla mycket blandade känslor. Nu har vi gått i skolan i 12 år, alltid ahft en schema att följa och våra liv har varit kartlagda, vi visste prefcis när vi skulle få lov, och vad som väntade dan där på och dom kommande åren. Men nu står vi här på tröskeln till resten av våra liv och det är dags att stå på egna ben. Jag måste medge att det känns lite hemskt samtidigt som det ska bli så förbannat skönt att få göra precis som man vill. Men vad ska jag göra härnäst nudå?, det ända jag vet är hur sommaren kommer se ut men resten är ett helt blankt blad, det är tomt och det är mitt uppdrag att fylla det....det är fan panikartat, jag ahr väl ingen aning om vad jag vill göra med resten av livet, och resten av livet är ju en jäkligt lång tid. Men det klarnar nog med tiden vad jag vill göra. Men som den känslomänniska(de som vet  hur min farmor var och min faster är vet ju precis hur jag kommer bli, det är som att se sig själv i framtiden jag är så känslosam som det går att bli!) jag är kommer det nog vara jäkligt tungt på studentdagen samtidigt som det kommer bli kul som fasen. Jag längtar som tusan iaf, dagen kommer ju det är ju ett som är säkert och det går ju itne att bromsa upp nu.

Nu ska jag sluta skriva..

/gabriella:)

Kommentarer
Postat av: magda

Åh, jag vill ta studenten igen! :)

2008-05-16 @ 20:30:36
URL: http://maglan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0