Bror blir stor...

Idag fyller Magnus 20 år, jag tänker inte säga ngt klyshigt som; ojojoj vad tiden går... men det känns lite så:P. Åkte till honom vid 18 tiden och blev bjuden på tårta och grejer. Synd att jag inte kan vara med på festen i helgen, jag har ju bal då och det känns som att det var lite dåligt planerat av honom:P. Självklart blev han och Martin ovänner så Martin bestämde sig för att inte vara med på Magnus fest i helgen utan han tänkte vara här ist... lite opassande eftersom Fredrik och Niklas kommer upp i helgen, men vi är ju van vid att vara fullt hus här så det ordnar sig alltid.

Jag hittade äntligen en slips åt Fredrik som matchar min klänning. Jag blev så jäkla glad att jag hittade den eftersom jag börjar bli lite smått stressad, det är trots allt bara 3 dagar kvar till balen nu.. det ska bli SÅ kul:). Idag har jag köpt, hårnålar, hårnålar med pärlor på, nagellacket och slipsen så nu fattas bara tunna strumpor att ha i skorna och en BH om jag inte minns helt fel.
Mamma blev precis klar med uppläggningen av klänningen nu, den är så jäkla fin! jag är supernöjd och jag längtar som tusan tills på fredag när jag får använda den på rikigt. Nu håller jag på att försöka gå in mina nya skor som jag ska ha på balen, men jag fruktar att jag kommer få skitont i fötterna i vilket fall som helst...Attans bananer!

Nu ska jag lägga mig och sova så jag är piggare i morgon än vad jag var idag. Jag låg verkligen och led i morse när klockan ringde och jag pinade mig upp ur sängen, kastade i  mig ipren och fick skjuts av mamma till skolan. Jag har fortfarande så jäkla ont i halsen.. jag skyller det på Stina;)!!!haha

Over and out<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0