Haiii caramba

Idag klev jag upp med en jäkla fart när klockan ringde, klädde på mig, åt och drog på skolan... När jag kommer dit så märker jag att ingen är där så jag åker hem, sliter på mig träningskläderna och drar vidare mot pulzinn, när jag kommer fram märker jag att jag glömt skorna hemma så det var bara att vända hem och hämta dom. Gjorde ett pass där, sprang i en halvtimme och körde resten överkropp:) skönt som fan var det sen åkte jag hem igen och skyndade mig att duscha.
Nästa stopp var tandläkaren, jag hade inga hål, det kändes hur skönt som helst. Sista gången jag var där gratis nu, buuuhu.

Efter det åkte jag till Matilda och vi käkade lunch tillsammans, sen åkte vi ner på stan och köpte en grej så jag kan lyssna på musiken från mp3n i bilen, ja tänkte köpa ett sånt här band som man kopplar ihop mp3n med men snubben som jobbade där sa att han hade en grej som var bättre. Det är en liten dosa som man kopplar ihop mp3n med sen söker man upp den via radion i bilen. Det funkar hur bra som helst!! jag är nöjd som tusan och den gick bara på 99:- så det var ett riktigt kap måste jag säga. Så nu slipper jag banden, även fast jag hittade ett skitbra band igår men en massa 90-tals musik så känns det skönt att köra med något lite mer modernt:P.

Hej svejs så länge.

Kommentarer
Postat av: Mi

Fin blogg du har :)

2008-05-07 @ 17:08:37
URL: http://micass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0