Helgen

I fredags var jag ute och det blev väl en helt okej kväll, dåligt drag på krogen bara och musiken var skitdålig men sällskapet var bra:).. Magnus kom och hämtade mig på stan så jag var väl hemma kring 3 tror jag:).

Dagen efter bytte vi ventilkåpspackningen på bilen eftersom jag upptäckte att det läkte en massa olja. Vi fixade det och det såg skitbra ut sen när jag skulle testköra kände jag att det luktade bränt så jag vände tillbaka hemmåt och när jag stannar bilen ser jag hur det börjar ryka under huven så jag ska kasta mig ur bilen för att slita upp huven och då rycker det in som fasen också.. Blev liite orolig då måste jag säga och jag kände att det var dags för att någon lite mer kunnig skulle titta på bilen så idag har vi bogserat ner den till Kent-bildoktorn eftersom det inte är bra alls att köra den när det blir såhär, så han skulle kolla över hela bilen ifall det fanns nå annat fel också osv så det känns jäkligt skönt.

På lördagkväll satt jag hemma och kikade på tv med Familjen sen åkte jag ner till sjön och träffade upp Stina och Matilda och vi var där tills solen gått ner så åkte vi hem till Stina och fikade och snackade en massa sen åkte jag hem.. fick ett långt samtal av Patrik igår också och han var ju apradar så jag tvivlar på att han kommer ihåg ngt. Jonas och Jim hade ringt mig i natt också men jag sov ju som en klubbad säl så jag kommer inte ihåg att jag har pratat med dom ens ahhah:P Stabilt.

Idag har jag iaf skrapat en massa färg på huset, det var skitjobbigt och jag insåg att det är mycket svårare och att man får ta i mer än när man skrapar lotter iaf hahha:P
Gick en sen och la mig i soffan för att kolla på alla möjliga program på tvn, sen blev det middag och nu tänkte jag ta tag i att städa mitt rum men så fort jag ens tänker tanken så ahmnar jag här.... konstigt nog?? ahha

Jaja det är ju bara att ta sig i kragen.

So long:)/gabbis

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu har jag uppdaterat:P

2008-05-11 @ 20:28:49
URL: http://Carolinnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0