Helgens bravader

I fredags var det ju klassfest sen krogen. Jag hade skitkul, synd bara att inte fler ur klassen dök upp menmen.
Jag ahde roligt som tusan på krogen, synd bara att jag hade så ont i ryggen men sprit bedövar ju det mesta... eller:P?
Lördag var jag bjuden på middag till Zandra och hennes mamma, så jäkla god mat och trevligt sällskap. Full blev vi också, jag och Zandra skulle över till hennes granne Robin på fest men vi fastnade och innan vi visste ordet av hade dom dragit på krogen. Robin muckade i fredags så han firade det:).
I Söndags åkte jag till Gällö/Revsund och hämtade hem min bil som Kent hade fixat, han är en PÄRLA!!! fan va skönt det känns att den är fixad, det var tydligen lite slit sa han och det kan jag ju förstå bilen är ju inte den nyaste direkt men han fixade en massa... sträckte kopplingen, fixade växlingen så den inte gick lika tungt som innan, bytte kammrem, bytte ventilkåpspackningen och sen så tvättade han bilen också:)... skitgulligt jag ska åka dit med en smörgåstårta tror jag!!.

Bra helg har det varit... jäkligt bra!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0