NU har jag bestämt mig..

...För en del grejer jag ska göra den här veckan:
- Packa upp väskan, som annars brukar kunna stå i veckor innan jag känner behovet efter kläderna i den.
- Gå på gymmet minst 2 gånger!
- Plugga matten och göra bort dom andra grejerna på skolan som jag vill kräkas på.
Och sist men inte minst!!!
- FESTA på fredag, med MATILDA i ÖSTERSUND!!!! Det är fan på tiden nu och jag känner suget efter studentfesterna och fylla med folket här hemma.. Dude..sweete...dude...sweete...dude! wiiowiiiiowiio!! Vilka är på?

Tog mig en sväng runt sjön nyss, stavgång:P..(pensionersvarning, like I care?) Det avr hur skönt som helst och jag kände verkligen att det behövdes.



So long fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0