Nu tänker jag vara som....

Linda och svara på lite frågor.

Det är sånt här som händer när man ahr på tok för mycket fritid....


Skulle du vilja vara längre?
Nej jag är hyfsat nöjd

Skulle du vilja väga mer?
Nej det vill jag inte.

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Jag har inget så jag skulle inte bli arg. Man blir väl mer ledsen eller?

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nej, men Jim och jag ahde den här diskussionen för nån dag sen och då listade vi upp dom kändisar vi skullevilja ah sex med... jag kunde knappt komma på ngn.

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nepp

Kan du röra på öronen?
Jag kan röra på dom men inte vicka på dom:P

Kan du slicka dig på näsan?

Haha japp


Kan du kolla i kors med ögonen?
Det kan jag göra.

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja det kan dom.


Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
hahah nejnej... Jag ahr fått höra att jag inte ens är tyst när jag sover... otippat?


Kan du vara på fest utan att dricka?
ja självklart kan jag det.


Kan dina vänner lita på dig?

Ja det kan dom göra.


Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej det vill jag inte.


Kan du suga?
OM jag kan suga:P.. ni skulle bara veta.
Vilken jävla fråga? vadå suga? alla kan väl suga, frågan är ju vad?


Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja det är klart.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

AJa det har jag, men det är nog bara om nån fjant sak.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja


Har du ett syskon?
Jag har många, Niklas, Magnus, Matrin, Dennis, Magda och Carro


Har du varit full den här månaden?
Japp, upploppet har ju börjat nu så...

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja


Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har dom säkert.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag hade tråkigt innan så jag är väl inte så trött på dom.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Nej faktiskt inte.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Låter det vara osagt

Har du haft sex med mer än tre personer?

ja

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nejnej

Vem är din bäste vän?

Carro, Fredrik och Matilda


Vem älskar du?
Mina vänner och familj

Vem hade du senast sex med?
mja inga kommentarer


Vem vill du bli full med?
Carro, Jim och Sandra!:D

Vem är den bästa artisten?
Hmm, svår fråga. Jag gillar fall out boy!


Vem pratade du senast i telefon med?

Carro tror jag

Vem har du en liten crush i?

?
Vem är finast i världen?

?

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mamma helt klart, hon är den som förtjänar det mest!


Vem är snällast i världen?
Mamma, emn hon är också den ärligaste... på gott och ont;)

Vem är din bästa kompis?

Carro som också är min syster. Hon förstår mig i allt jag gör och stöttar mig. Du är helt underbar.


Vem vill du prata med?
Jim
Vem sov du med senast?

Patrik tror jag


Vem såg du full senast?
Matilda, Micke, Linda och Emma

Vem vet allt om dig?

Fredrik vet allt!

Vem kysste du senast?

?

Vem kramade du senast?

Magnus

Vem kan berätta allt för dig?

Matilda och Carro
Sen brukar dom flesta berätta jäkligt mycket för mig och jag hoppas att dom vet att jag finns här och alltid ställer upp för dom:)


Vem kan du berätta allt för?
Carro och Fredrik

Vem hatar du?
jag ahtar ingen men jag tycker mindre om ett fåtal.

Vad blir ditt namn baklänges?
Alleirbag


Har du gjort en snöängel i år?
Nej


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Ett dygn och jag gör helst inte om det. Även om dom är helt underbara på akuten.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jag vet inte.


Tycker du att sengångare är söta?
Vet inte

Har du någon gång testat karate?
Ja på idrotten en gång och läraren sparkade på mig så jag ramlade ihop ahha..


Första sporten du gick på?
Kan det ha varit slalom eller simning?

Minimorötter eller pommes frites?
Båda


Vad längtar du mest till just nu?
Sängen, studenten, sommar, Ullånger, träffa Jim och åka utomlands.


Hur gammal har du tänkt bli?
Jag hade tänkt att bli så gammal att jag känner att jag gjort allting som jag ville och är helt okej med att dö


Har du haft vattkoppor?
Ja när jag gick i åttan:S


Vad drömde du inatt?
Det vet jag inte

Vilken tv-serie är bäst?
Gossip girl, one tree hill, desperate housewives, what about brian, greys anatomy.. ahha ja det var några srycken.

Vad åt du senast?
Päron

Höga eller låga strumpor?
Båda?

Vad är du mest rädd för i hela världen?
För att börja bli rädd för saker?
och mista folk som står mig nära och som jag håller kär.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja det händer väl.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt och grått.

Bikini eller baddräkt?
Bikini

Snyggaste läraren?
Finns det nån snygg lärare på wargen?

Är du mörkrädd?
Det beror på.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ja oftast varje dag?

Riktig gran eller plastgran?
Riktig

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

Godaste drickan till frukosten?
Juice, vatten eller o´boy;)

Vill du bli president? 
Nej


Har du spelat tjej i en teater?
vet inte, men det tror jag nog

Duscha eller bada?
duscha

Har du gråtit i skolan nån gång?
Japp, det var inte så länge sen.

Hur tar du dig till jobbet?
Bil

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej det har jag inte

Sjunger du på toa?
haha inte på toa men när jag står i duschen..

Vilken färg har din jacka?
Har flera

Använder du långkallingar?
ja när det är kallt, det är så grymt skönt!

Är du höjdrädd?
Nejnej

Vilket land vill du åka till?
Grekland just nu. USA vill jag åka till, Italien.. ja lite överallt.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Mamma och Magnus

Vad ska du göra NU?
Svara på frågorna sen sova... det här tar längre tid än jag trodde.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jag kommer inte ihåg vem jag kysste senast men det antar jag att jag gör.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
I våran familj åt vi frukt!!!! hahahah:P

Vad åt du senast?
Ja, ett päron

Har du fått någon komplimang idag?
Vet inte

Har du varit med i en rättegång?
Nej, hoppas jag slipper också.

Är du polare med grannarna?
Yes, men Johan iaf.

Vilka språk talar din mamma?
Bara svenska

Vilka länder har du bott i?
Bara i Sverige.

Senaste piercingen?
Öronen

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag.

Gay?
Nej

Har du däckat/spytt för att du druckit?
ja

Har du äggat ngn?
Vad menas med äggat?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej

Suger det här?
lite..

Har du varit på stranden?
Ja


Har du haft en stalker?
Tror jag inte..

Minns du din/dina musiklärares namn?
Magdalena och Thomas

Hur bra är din syn?
har riktigt bra syn

Har du varit på ett party?
Ja

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jag avstår

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Vem är du?

Har du varit utomlands?
Yes, spanien, danmark, norge, tyskland:P

Har du sett din bästa vän naken?
Yesbox

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Alla jag vart på ahr varit bra på olika vis..

Vad var den senaste drömmen du minns? 
Jag kommer inte ihåg.

Vilken tid gick du upp i morse?
07.09

Vad ska du göra i helgen?
Gå på Bal, krogen, ta det lugnt, vara med Fredrik och Niklas.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Nä men är Juh så jävla kallt här hemma:S

När va du riktigt sjuk senast?
Vet inte.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag tar inte på kändisar!

Vad finns i din bakficka?
Möjligtvis lite ludd:P

Har du färglinser?
Nej, jag har mina grön-bruna ögon och trivs med det.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Jag sov

Vad är det första du gör på morgonen?
ligger och drar mig, kollar på mobilen, tänder lampan över sängen.

Vad ska du göra efter det här?
SOVA nu... godnatt people


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med till 401,5% ! faaan va tråkigt jag hade när ja höll på med den där :P hahaha

2008-05-22 @ 22:43:57
URL: http://tetree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0