Party like a rockstar

Jag har sovit 12 timmar i natt, det måstre vara gymmet som gör mig så utmattad. Drömde bra som fasen i natt iaf:) inga detaljer:P....

Klev upp käkade lite mat sen åkte jag på gymmet och tränade, det gick skitdåligt idag...jag var inte alls peppad på att träna men nu känns det skönt som fasen måste jag säga. Det var jag och 2 snubbar till på gymmet så det var lugnt och skönt och maskinerna var lediga så allting gick egentligen rätt smidigt.

Nu ska jag plocka ihop på rummet sen duscha och börja peppa inför ikväll:) ska bli så jäkla skönt att gå ut och parta med folket härifrån, var ju inte allt för nyligt jag gjorde det... var på krogen här i Östersund senaste gången dagen efter julafton, så nu är det ju högtid att gå ut:P.

Östersunds utbud av krogar är ju begränsat så man får väl göra det bästa av situationen..

Men nu ska jag göra nån nytta:)

MEEE AND MY GIRLS ARE GOING OUT TONIGHT!!!!! me and my girls are going out tonight!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0