Poomnight

Yes ikväll händer det, Sp-balen. Som vi har längtat, äntligen är det min tur wiiiowiiiowiiio.

Pratade med Fredrik och Niklas nyss.
Niklas hade jobbat natt och sen så fick han kliva upp tidigt för att åka till Ullånger till halv 10 eftersom Fredrik tyckte att dom skulle åka då. Dom åker till Skog där Fredrik ska in på åkeriet och prata med nån snubbe och där blir dom kvar i 40 minuter. Niklas var så arg så han visste inte vart han skulle he sig så han ringde till mig och vrålade haha.
Niklas var också förbannad över Fredriks musikval, vilket är helt förståligt.
Jag ringde och härde med dom vart dom var nu och skulle berätta hur planen var inför morgondagen. Dom var bara i Styrnäs och helt plötsligt börjar Fredrik svära och skrika då hade han glömt spriten hemma och han tänker vända om!!!! Både Niklas och jag vägrade eftersom dom ska in till Carro i Hammarstrand och käka lunch redan så jag vill inte ha nåt jäkla stress innan balen. Men jag tror att det löser sig det där:)..

Nu väntar jag på att Matilda ska komma så vi kan åka ner och köpa förköpsbiljetter till krogen på lördag sen ska jag börja fixa hennes frilla:)..

Stressigt dag idag så det är bäst att börja i tid.

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0