Springande klocka

Tiden springer verkligen iväg.
Jag kom på nu att jag inte kollat på tv på hur länge sen som helst, länge sen jag hade så fullt upp som jag har nu.
HUR kunde Carro och jag bara glöma att ha våran tv dag?, då vi pratar med i varenda reklam, kollar på alla möjliga skitserier som går på tvn... och drar på nån film som vi sett femtioelva gånger förut?
Vi kikade inte ens på one tree hill. Vi är upptagna människor helt enkelt:P.
Blir nästa gång.. då ska vi reservera en kväll för enbart jäsning i soffan!
 
Nu har jag iaf gjort klart filosofi arbetet som skulle vara klart tills i morogn, det blev hyfsat tror jag men vette katten om jag fått med allt som skulle vara med men får jag g är jag nöjd:)... Så nu ska jag sätta mig och kolla på greys anatomy sen sova, måste ju vara utvilad inför mitt gympass i morgon bitti innan skolan:)

NU börjar det....

So long hörrni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0