Dag Sju

Idag har jag duschat och till och med klätt på mig... were making some progresssss here.. Men ahr fortfarande inte stuckit tån utanför huset sen i lördags morse kl 2 på natten när jag drog hem från krogen. Det börjar väl kanske bli dags men jag känner inget tvång, det är så jäkla skönt att bara strosa runt i mysbyxor och en tröja idag.. Men ingenting slår gårdagen, jag tycker att det är grymt skönt att inte klä på sig på hela dagen så jag gjorde inte det eftersom jag inte hade planerat ngt och hade inga planer på att planera ngt heller.

Sitter ju och zappar mellan tv4 film, alla tv1000 kanalerna och Hallmark, men tvn verkar inte vilja vara samspelt med mig idag heller occh bjuder bara på en massa skit.

Nu ska jag fortsätta med mitt latande eftersom det är helg och jag är ledig:)


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0