>>

Idag jobbar jag kväll, 16-24.. det ska bli skönt att göra lite annat faktiskt, men ska ju sitta vid datorn i 8 timmar idag så det känns lite drygt men det kanske är skönt det med. Jobbar kväll hela veckan och jag känner ju att jag inte har hunnit ställa om sen förra veckan då jag klev upp 6 varje morgon men det ska väl inte vara några större problem:)

Nu ska iaf Linda flytta hem, blandade känslor för henne att komma tillbaka. Men nu ska vi satsa på Norge, skulle ju vara så jäkla roligt att dra iväg. Så nu kör vi Linda:). Saknar dig och vill ha hem dig gumman.

Kollade ut idag och det är vinter men snön har försvunnit lite:( Inte så kul. Vill att det ska komma en halvmeter nu. Det är ju så jäkal mysigt!.

Ska duscha och fixa nu så ska jag höra med Christina hur vi tar oss till jobbet idag.. Har ju världens bästa mamma så hon åker och lämnar sin bil på jobbet ikväll så jag kan köra hem själv inatt istället för att väcka upp nån som ska komma och hämta oss.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0