Every rose has its thorn

Vaknade 12.05 idag, fattar itne vad det är men jag är helt slut.. sov över 12 timmar i natt och skulle kunna sova mera.
Bestämde mig iaf för att gå ett varv runt sjön idag, så nu kollade jag ut och det stormar men det är väl bara att trotsa ovädret och ta sig i kragen för det här funkar ju inte längre. Tror att det jag behöver är att röra på mig.

Fikade med Matilda och Kristin igår kväll på Paus, det var skönt att få snacka lite skit med dom. Jag tror det behövdes för fler än bara jag.  det ahr ju vekligen hänt lite sen sist. Och Kristin har jag inte räffat på år och dar känns det som. Men det får vi hoppas att det blir ändring på nu.

Nej nu ska jag ut:)

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Lnd

<svar> ja men älskar första filmen! hur bra kommer inte andra vara ;D

2008-11-20 @ 19:57:12
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0