Myyys

Enligt mig står vi på tröskeln till den mysigaste tiden på året, julen!
Har skrivit önskelista idag haha och längtar redan som tusan, även fast julstämningen itne brukar infinna sig riktigt numera av någon tråkig anledning. Men sen mina mor och far föräldrar dog har det aldrig blivit sig likt och det är lite tråkigt.

Eftersom jag inte hade ngt att göra idag såg jag klart tredje säsongen av Baywatch och nu har jag precis kollat klart på Polar Expressen, den är så jäkla mysig och julig(det är en barnfilm jag vet).

Ska höra med Dennis vilken tid dom har sitt luciatåg i år och jag ska tvinga han att vara med så jag får gå och kolla:).

Jag, mamma, Mats och Dennis har förresten kommit på att när vi får hem nya bilen så ska vi åka till Oslo för att julhandla, inte för att det är ett dugg billigt utan mest för att det är mysit att åka bort en helg.

Har föresten premiärduschat i nya duschen:).. skitskönt var det.

men nu ska jag kila.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0