>> oh baby come home..

Hejhej hallå..

Ont i magen för fjärde dagen i rad nu:/.. inte så jäkla kul men hoppas att det håller på att ge med sig nu.

Har iaf varit och fikat med Ida idag, hon väckte mig efter att hon var färdig med lite grejer på stan så då klev jag upp, duschade och åkte ner och mötte upp henne och Angelica, satt och tjattrade en massa under fikat sen hjälpte jag henne att hitta dop pressent till hennes systerson Felix som ska döpas nu i helgen, vi gick runt och kikade lite kläder och jag hittade en skitsnygg klänning, men så kollar man på prislappen och den kostade 700 och det är det verkligen inte värt så lite som jag använder klänning så den gick bort:/..

Är så sugen på att ta en sista minuten resa nu så jag vet inte vart jag ska he mig.. Matilda hade hittat jättebilligt till brasilien;) lite lockande faktiskt. Måste bara få Decemberlönen:)

Har inte bestämt mig för utgången på Lördag än heller, känner mig inte så jäkla pepp faktiskt:/... glömde att köpa biljett idag också så om jag ska ut måste jag köpa i morgon.. Är i valet och kvalet

Kramsugen är jag också, men fick nyss sågra kramar skickade till mig så det var ju mysigt:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0