Utgången

Yes, Emma och Mattias kom och hämta mig så åkte vi mot Lena och andreas place där vi drack och snackade skit. Sen lämnade jag dom och mätte upp Nicke och hans killkompisar för att gå på "förfesten" på Larrys... Det sög och jag fick aldrig mina gratis drinkar som Robin lovat...(robin är han som håller i förfesten) Iaf så släppte dom in allt folk efetr ett tag och det blev roligare och roligare. Träffade Robin efter ett tag ocgh då hade han så dåligt samvete så han gick och skulle hämta en flaska skumpa.. men han tappade flaskan i golvet så där gick fem tusen spänn i sjön.. Killen ahr på tok för mycket pengar och jag fattar inte vad han håller på med, jag skulle aldrig lägga ut så mycket pengar på att festa. Han kom iaf tillbaka med 2 groggar, 2 tior... Det gick ju inte att dricka så det var bara att lämna.

Magnus som hade lovat att skjutsa hem mig, svarade inte när jag hörde av mig.. jäkla dummer. Så mammsen som är min trogne chaufför kom och hämtade mig istället. Hon är världens bästa:)

Nu ska jag lägga mig och prata med Jim ett tag sen sova.. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0