<<

1. När gick du upp idag?


13.30... låg och läste bok


2. Diamanter eller pärlor?


 
pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?


Rally brudar


4. Bästa TV program just nu. 


grey´s anatomy
 

5. Vad åt du till frukost?

Inget


 6. Vad är ditt andra namn.



Ida & Maria


7. Din favoritmat:


Potatis


8. Den maträtt du inte gillar?


Isterband och rosépeppar



                                                                           

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Min nya brända;)


 10. vilken bil kör du?


Mammas Peguot ocg Mats V50 eftersom min är på reparation....igen


11. Vilken är din Favoritmacka? 

   
Mjälloms tunnbröd med julskinka och senap


12. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? 


Översittare och totalt humorbefriade


 13. Vilka är dina favoritkläder?


Mina ulltofflor, strumpor, mjukisbyxor och min gröna tjocktröja.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?


New York och nånstans i Australien


15. Favoritklädesbutik? 

Carlings

16. Vart vill du dra dig tillbaka?


Brukar bli till Ullånger av nån anledning..


 17. Favorittid på dagen?


Kvällen


18. Var är du född?

Öviks BB


19. Vilken är din favoritsport att se på? 


Hockey


20. Vem tror du inte gör detta testet?

  
Haha är nog ingen som kommer gör det.


21. Vem tror du gör testet först?


Vet inte


22. Coca Cola eller Pepsi?



Coca Cola


23. Fotboll eller ishockey??


Hockey


24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?   


Nattuggla


25. Pedikyr eller manikyr?

     
Manikyr


26. Några spännande nyheter att berätta för oss?  


Nejnej


27. Vad ville du bli när du var liten? 


Stor

.

28. Varit i Afrika?  



Nej  


29. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Nej
  
30. Varit med om en bilolycka? 

Kan man kalla det bilolycka när jag körde av vägen så, Ja?

  

31. Favoritdag i veckan?

Lördag


32. Favoritrestaurant? 


Brunkullan eller Jonathan i Trondeim


33. Favoritblommor? 

 Solros


34. Favoritsnabbmatsrestaurant?


Kebab City i Östersund


35. Äger du en cykel?
  
Yes men försöker att sälja den till Mats


36. Vem fick du senaste mailet från? 

Ellos 


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?



 


38. Läggdags?


Mellan 23-00
    

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom som kommer göra testet?
 
Alla


40. Senaste personen du delade en middag med?


Mamma och Mats


41. Vad lyssnar du till just nu?

    
Las Vegas i bakrunden på tvn


 42. Favoritfärger?
 

 Röd


43. Hur många tatueringar har du?


Ingen men jag tror jag bestämt mig nu:)


44. Om du vann en miljon vad var det första du skulle köpa? 


Hunden på bilden i förrra inlägget, utan tvekan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0