Helgen

Efter jag vart hos Carro åkte jag till min andra syster Magda:)

Typ det första som händer när jag kliver in genom dörren är att hon är på festhumör och vi börjar planera kvällen. Vi började med tacos med Björn, Leif, Micke och Julia:)... Sen vidare till Frege där han och Therese var, vi hade skittrevligt där men vid 24 tiden gick vi mot Kramm. Och där fortsatt det roliga.. vi drack, dansade, drack, dansade:P, träffade lite roligt folk och sen så var klockan helt plötsligt 02 och det var dags att röra på sig. Både jag och Magda blev skitroliga och fulla. Niklas åkte sen från Ullånger för att skjutsa hem oss till Magda haha, så onödigt men det var skönt. När vi kom hem åt vi vårrulle och sallad mmm va gott det var.. Synd bara att man aldrig lär sig att sluta dricka i tid så det kom ju upp lika fort ahhah, jag och magda la oss på min sängplats och snackade och skrattade ett bra tag innen hon gick upp och la sig.

Igår var det bakisdag nummero uno, helvete va dåligt jag mådde, hela dagen också. Och jag hade ju lovat Niklas att hjälpa han och flytta in i lägenheten så det gjorde jag ju. Idag mår jag mycket bättre iaf:)

Sov hos Fredrik i natt och ska åka hem till östersund med bussen som går vid 18 tiden.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Maglan

Fan vad kul vi hade :D Kommer du till löning! :)

2008-10-06 @ 17:57:33
URL: http://magdalenaa.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Ja om jag ahde fått lön så hade jag kommit men jag får ju inte ett öre så det blir lite svårt:/

2008-10-08 @ 21:59:11
URL: http://nattoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0