>>

Jag är trött heela tiden nu. Jag lägger mig vid 12 vaknar 12 timmar senare, kliver upp, gör ngn nytta..
Sen vid 16 går jag och lägger mig igen och sover ngn timma, men är ändå så trött så jag itne vet vart jag ska he mig. Mina dagar ser ut så nu, sova, promenera, plugga, sova och sova.

Jag brukar inte vara såhär, jag menar jag jobabr inte, jag pluggar 3 dagar i veckan och då är det två 3 timmars pass och ett 2 timmars. Känns inte som att allt är som det ska vara just nu.

Mamma ringer och väcker mig från jobebt varje dag för annars kan jag sova tills hon kommer hem.. Känns att vintern är påväg och då går jag ner på lågvarv som vanligt. Jag är ingen rolig person på vintern, vill ingenting utom att försvinna på vintern. Och det är itne det att jag ogillar vintern för det gör jag inte men jag blir en helt annan människa som är orklös.

Blev bjuden på middag i morgon av Zandra och Ola, Robban skulle visst också komma dit.. Det kommer blir jäkligt trevligt tror jag:).  Nu ska jag inta sängen.

Över och ut, Kom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0