>>

Min helg har varit riktigt bra faktiskt, med vissa undantag.

I fredags kom Linda hem så då blev det utgång, vi åkte hem till Sofia och förfestade sen skjutsade hennes kille in oss till stan. Vi kom väl in på olearys runt halv 12 eller ngt så då blev det nån drink och sen träffade jag Nicke så vi snackade hur mycket som helst, han gör ju lumpen nu så vi hade ganska mycket att ta igen. Han snackade med hans pappa också om jag kan börja köra en liten postlastbil åt dom så jag ska skicka in en ansökan så får vi se hur det går:). efter krogen drog vi vidare till kebab city och käkade, åt knappt hälften innan jag var less sen så åkte jag hem och la mig, var så sjukt trött så jag kollade på ett baywatch avsnitt sen somna jag... ahhaha inte mycket till efterfest det.

I lördags skjutsade jag upp Emma, Karin och 2 till tjejer till Krokom/hissmofors där dom skulle på fest. Jag hade lovat att komma och hämta tjejerna på natten också...

Kl 1 ringde Jim och pratade en massa, han var på fest så han var glad som tusan. Så fick jag prata med Pontus som tyckte att jag skulle komma ner och festa med dom snart... Han blev lite besviken när jag sa att Jim och jag bestämt att jag ska komma ner när han har flyttat ur lägenheten så det bara är Jim och jag där ahhahaha:P..Men jag lovar att det blir fest då ändå som du kan komma på Pontus;) ahhah..

Kl 5 ringde Jim mig igen och klagade på att jag inte ringt när jag åkte och hämtade tjejerna som jag lovat.. Men jag hade ju inte hämtat dom än, så jag vart tvungen att ringa Emma och höra vad planen var... men hon hade dragit på efterfest och låg och "vilade" hemma hos Henke;) ahhah. Jim hade förövrigt klättrat över ett staket(?fråga mig inte varför) och gjort illa låret så han trodde att han hade en muskelbristing... hahah stackarn.

Så istället för att åka upp och hämta henne åkte jag på söndagen istället runt 12 tiden.. HAHHAHA fy fan av sliten tjejn var, ska snart lägga upp en bild på bdb på det:P.

Sen skyndade jag hem eftersom jag skulle köra ner min bil till kent-bildoktorn... Men när jag skulle starta bilen var den stendöd så jag blev bogserad istället.. FANSHELVETESJÄVLA SKIT va less jag är på bilen. Menmen hoppas att Kent kan fixa den. Såg ju vad feler var nu iaf... eller ja ett av felen iaf.

Oj va långt det här inlägget blev... nån kanske orkar läsa iaf.

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0