Helg

Idag är det fredag och fredag= helg. Jag kan ju inte klaga på att jag ahr få dagar nuförtiden iaf för jag har fler lediga än upptagna.

På måndag fyller jag år och jag försökte få med nån ut men det verkar som att alla mina kompisar är helt panka och ska inte ut i helgen. Emma kunde sympatifesta med mig men vi behövde en hemmafest eftersom hon inte hade råd med krogen.. och nån hemmafest som kändes inbjudande hittade vi inte.
Så istället snacka jag med dom som har pengar, dvs familjen:P. Jag sa att dom fick välja mellan gocart och bowling och eftersom mamma inte riktigt kände sig manad att köra gocart så fick det bli bowling. Ringde och bokade bana till 21 så nu ska jag spela skiten ur dom. Tänkte även inta baren där så får vi se hur det går med bowlingen ahha.

I morgon vette tusan vad det blir alltså, stan på dagen iaf sen kanske jag ska skjutsa Magnus och Erik till badet där Eriks korpenlag skulle ha fest på kvällen(dom hyrde stället). Sen har jag inge planer, hoppas att Zandra stannade hemma ihelgen istället för att åka till Mörsil med killen. Då ska jag dit och gästa henne.

På söndag kommer det lite folk och äter tårta:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0